پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204734
با پايان يافتن طرح‌هاي نيمه‌تمام در چهارمحال و بختياري:
بيش از 4000 نفر اشتغال‌زايي صورت خواهد گرفت
تاریخ انتشار : 1395/01/23 13:14:40
نمایش : 1823
معاون استاندار چهار محال و بختياري گفت: طرح‌هاي نيمه‌تمام که بالاي ۶۰ درصد پيشرفت فيزکي دارند چنانچه تامين مالي شود و به بهره‌برداري کامل برسد ۴۲۵۰ نفر اشتغال‌زايي مستقيم در استان را به همراه خواهد داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ملک‌محمد قربان‌پور سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: با اجراييي و کامل شدن طرح‌هاي نيمه‌تمام در اين استان آمار بيکاري بسيار پايين خواهد آمد.

وي با اشاره به اينکه طبق ماده ۱۸۰ ، ۵/۵ ميليارد تومان بايد به طرح‌هاي فني و اقتصادي کمک شود تصريح کرد: اگر ۵/۵ ميليارد تومان به طرح‌هاي فني و اقتصادي کمک شود ۱۵۰ ميليارد سرمايه‌گذاري را توانسته‌ايم احيا کنيم.

قربان‌پور يادآور شد: اين استان از نظر سطح زيرکشت قدرت مانور قدرت مانور ندارد و نگاه سازمان جهاد کشاورزي به سمت کشت‌هاي ارگانيک است.

وي با اشاره به اينکه در سال جاري بخش کشاورزي را به جد دنبال آن هستيم بيان داشت: احداث مجتمع‌هاي گلخانه‌اي در استان از مهم‌ترين اولويت‌هاي ما خواهد بود.

قربان‌پور با بيان اينکه در بخش صنعت در سال گذشته کارهاي خوبي در خصوص صنايع بزرگ انجام شد عنوان کرد: سال ۹۵ سال اقدام و عمل بوده است و قطعا در اين سال کارهاي باارزش‌تري در راستاي توسعه استان صورت خواهد گرفت.

وي ادامه داد: بعد از افتتاح فولاد به دنبال صنايع پايين‌دستي فولاد نيز هستيم.

قربان‌پور يادآور شد: در سال جاري مباحث اقتصادي، آب، ترانزيت، بروکراسي اداري، مباحث اقتصادي، راه‌آهن، نيروهاي برق آبي، پالايشگاه نفت، آزادراه لردگان-ايزه مطالعات اين طرح‌ها انجام و بايد به جمع‌بندي برسد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html